sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Versatile Blogger!

Sain mukavana yllätyksenä ihanalta Ninalta tällaisen osuvan tunnustuksen.


Tunnustuksen mukana tulee seuraavanlainen ohjeistus:
1. Nominate 15 fellow bloggers.
2. Inform the bloggers of their nominations.
3. Share 7 random facts about yourself.
4. Thank the blogger who nominated you.
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.

Olen kyllä ihan äärihuono tällaisissa, mutta koetetaan!

1. Jos jonkin mukin tai kulhon sisäreunaan on maalattu joku ötö, en voi kaataa maitoa tai mitään muutakaan niin korkealle, että kyseinen hahmo "hukkuisi." :')

2. Olen jotenkuten onnistunut hankkimaan itselleni ajokortin, mutta oikeasti vihaan autolla ajamista ihan älyttömästi. Kyydissä ei ole kyllä mitään ongelmia matkustaa vaikka koko päivää.

3. Olen valmistunut pieneläintenhoitajaksi. Kuulun myös Suomen eläinsuojeluliittoon ja olen tehnyt töitä kyseisen asian sekä eläinten parissa koko ikäni.

4. En kestä ajatusta siitä, että olisin riippuvainen mistään. En juo edes kahvia :D

5. Mulla oli ennen todella huono itsetunto, mutta enää ei niinkään. Elämä on opettanut, jotta pärjään missä vain, enkä jaksa stressata liikoja asioista. Nytkin olen palaamassa Lontooseen ilman sen suurempia suunnitelmia ja vailla huolta huomisesta.

6. Harjoitan kirjoittamista muutenkin kuin blogin muodossa. Luen myös paljon (Tolkien, Adams ja Pratchett ikuinen kärkikolmikko) ja viime kuukausina olen alkanut harjoittaa piirtämistäkin uudelleen.

7. Mikki Hiiri on ihan saakelin ärsyttävä.

Minä(kään) en jaksa nyt merkata tähän enempiä ketään, ainoastaan nämä viisi ihanaa blogitarta joiden kirjoituksia on aina mukava lukea ja kommentoituakin tulee suurimmaksi osaksi suuntaan sekä toiseen : )
Vastaanottaminen on tietenkin vapaaehtoista ;>

1. KlS
2. Noora
3. Minna
4. Joanna
5. Hanna

9 kommenttia:

  1. kiitos, täytänkin seuravaassa postauksessa :) haha, mulla on samat fiilikset 2 & 7-kohdista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, en ole ainoa! :D Ihan totta en voi sietää Mikki Hiirtä..

      Poista
  2. Kiitos tunnustuksesta! :) Mäkään en pysty hukuttamaan mukien hahmoja.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah! :') Ne on vielä hirveempiä, missä on pohjassa se hahmo.

      Poista
    2. Niitä ei voikaan sitten käyttää ollenkaan ;D

      Poista
  3. Hah, ihana tuo ensimmäinen! :D

    (PS. Mulla on hotlink-esto päällä, joten tuo kuva ei näy ainakaan mulla :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos tunnustuksesta! :)

    Mä en tykkää ajaa autolla keskikaupungilla tai vieraissa paikoissa, koska en vieläkään osaa reagoida kovin nopeasti uusiin tai yllättäviin tilanteisiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä ;)

      Joo, sama ongelma. Pitäisi vain ajaa ja harjoitella, kun jaksaisi :')

      Poista