sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Voi kissa!

Aamu alkoi tänään melko täydellisesti, kun eräs kissakasvattaja jonka luona avustin viime kesänä ensikertalaisen synnytyksen ja poikaset pärjäämään (ei muuten ollut helpoin mahdollinen reissu) soitti ja kysyi tahtoisinko ottaa tyttöpennun sijoitukseen. Manasin "ilkeää ihmistä" niin kauan, että hänen piti naurultaan sulkea puhelu. Ehkä ensi kerralla sitten, mutta tähän hätään olisi melko mahdotonta sovittaa enää yhtäkään ylimääräistä huolehdittavaa. Ei ollut kyllä helppoa sanoa ei, alitajuntaisesti olin jo ponnahtaa koneelle ja varata lennot Suomeen samantien - ainahan kissa yhden Lontoon voittaa.


Kyseinen kasvattaja jalostaa siis ragdolleja, jotka sattuu kaiken huipuksi olemaan aivan jumalaisen kauniita olentoja. Plus, kuvitelkaa tuo vielä pentuna. Mulle tarjottiin pentua jo viime kerralla kun olin paikan päällä ja silloin oli erittäin lähellä etten sortunut, mutta olin kuitenkin muuttamassa juuri Helsinkiin tekemään harjoittelua joten sain jotenkuten pidettyä itseni kurissa. Ehkäpä sitten kolmas kerta toden sanoo, ensi keväänä? Eikö vain tuollainen otus olisi melko soma edustamaan mun punaisen kollikaksikkoni rinnalla?


Upean yksilön menettämisestä katkeroituneena tämä tyttö lähtee nyt tallaamaan aamulenkkiä pitkin Thamesin rantaa, koettaen vakuutella itselleen maisemien olevan sen menetyksen arvoisia :') Palaillaan illemmalla hiukan enempi Lontoo-aiheisen postauksen kera!

4 kommenttia: